Returer

Har du ångrat dig?

Vi vill att du ska vara nöjd med ditt köp.

Du har rätt till 14 dagars ångerrätt från och med att du mottagit din vara. Detta enligt lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler (SFS 2005:59).
Du som konsument står för returfrakten och att den paketeras korrekt.

14 dagars ångerrätt gäller ej alla produkter. Om returrätten inte gäller så står det i produktbeskrivningen när du beställer produkten. Ex på sådana varor kan vara specialproducerade varor eller varor med kort hållbarhet eller känsliga varor.

Hur gör du?

Börja med att kontakta oss på allafröer.se via e-post eller vanlig post. Vi behöver namn, adress, telefon och mailadress och om du vill en förklaring till varför du har ångrat dig så att vi får en chans att förbättra oss om det är något du är missnöjd med. Din kontakt angående ånger ska ha skickats till oss inom 14 dagar från att du mottagit din försändelse.

Vi återkommer sedan till dig med adress och uppgifter om hur du ska returnera din order. När vi tagit emot din försändelse och säkerställt att den är i ursprungligt skick så krediterar vi din betalning.

Reklamation

Vårt mål är att sälja produkter som håller så hög kvalitet som möjligt. Men ibland är det fel på en vara. Vid reklamation så kontakta oss och berätta vad felet är. I första hand så byter vi ut eller lagar varan åt dig men om vi inte har kvar varan eller om vi anser att det inte kommer att hjälpa med att du får en utbytesvara eller att vi kan laga den så kan vi göra ett återköp av varan. Vi vill bara ha nöjda kunder men om situationen uppstår att vi inte är överens om reklamationsrätten så kommer vi alltid följa ARNs rekomendation.